fredag 7 oktober 2011

Söta U.S.A drycker...

Är en av mina cravings, söta cherrydrycker, coca-cola eller 7up. Och jag får tacka att godishuset har dem även om de kostar typ 15:-/burken! Jag unnar mig 1 eller 2 i veckan ;) Vi gick ut på en liten promenad lagomt till det blåste upp i storm och regnet började. Suck, in igen lagade lite lunch och hör och häpna Wille åt en hel portion! Det är nog första gången, jag är verkligen nöjd! :) Han vilar nu, jag dricker cherrydricka, har plockat undan här hemma och så. Ikväll blir det bara lugnt och sansat som vanligt. Imorgon bär det av på loppis med Madde, kul och sen om man får fynda något denna gång, har inte något i åtanke egentligen men kanske något sött till den lille i magen! :)

Jo btw, WILLE GÅR NU!! Han gick 27 steg hos Zandra och Linnéa igår. Han går här hemma och han är verkligen sötast i världen! Vad snabbt det kan gå från en dag till den andra! Underbart! Vi hade lika trevligt som vanligt, fick lussebullar, god lunch och massa bus!

P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Meddelande, kan du lämna här!