onsdag 5 oktober 2011

Skräcken...

På morgonkvisten är när allt rullat på i världens fart här hemma och vips är kl kring lunchtid och Wille lagt sig. Då jag tar mig en titt i spegeln, gudars skymning!! Hur man ser ut, håret på sne, påsar under ögonen och helt enkelt som ett tok. Ja, ibland hinner jag med och fixa mig en aningens men annars har jag annat som ska hinnas med.

Idag, kommer våran Joppe hem! :) Hoppas det går bra nu med Wille och han. Vi ska fortsätta träna Joppe men det är svårt när han är så gammal och inte tycker om småbarn som inte låter honom vara.

Lite lunch på en stund när Wille vaknat och sen ska vi gå ut och leka i solen. Bara njuta! :)

Är det bara jag som känner att när de kommer till att planera middag så vill jag bara kräkas, tråkigt och jag är less på och jämt laga mat. Samma mat om och om och om igen! :S

Köpte julmust igår, yes it is finally here!!!! Nu väntar jag bara på lussebullarna! :p

Ha en bra dag allihopa!


P&K

1 kommentar:

  1. 40 kg? Men det måste varit grymt mycket vätska? Sen när du ammat måste du väl gått ner typ 20 kg på en knapp månad dessutom?
    Jag hoppas det inte blir så många fler kilon för min del fast det kommer det ju givetvis bli, hoppas bara bebis mår bra. Fast jag tycker man ska köra på de du sa; lika bra att göra bort graviditeterna nära inpå och sen fokuserar man på att få tillbaka kroppen. Det kommer jag göra iaf :)

    Jag vill inte amma för att det känns så fel, så onaturligt och obekvämt. När jag såg nån amma första gången kom det lite spya i munnen, och nu vid tanken på att jag kanske måste göra det själv känns bara som att jag har lust att kapa av tuttarna. Känns inte alls trevligt. Men om jag nu får dåligt besked kommande vecka så är det väl lika bra att försöka för då kommer jag lix bara vara inne ändå i flera månader.

    Mn nu ha ja bytt bm och hon känns mycket mycket bättre och inte lika konservativ och manipulativ som bm nr 1 så jag får se hur hon tar det här med amningen. Hittills ha hon varit klockren så jag hoppas på samma goda fortsättning. :)

    SvaraRadera

Meddelande, kan du lämna här!