lördag 1 januari 2011

Gott nytt & God fortsättning!

Hoppas eran nyårsafton var till belåtenhet & att ni fick er ett glas skumpa eller två! ;)

Vi somna 22.00 och vakna lite lätt av tolvslaget, ides inte gå upp och kika i fönstret. Näe jag somna om igen och Wille snarkade brevid mig. Jonas var ute och körde lite folk. Till middag blev det tacos, lite godis framför tv:n och jag bubblade i våran jacuzzi för första gången! Lade in hårinpackning, Efter 10 min skrek jag till Jonas att jag ville ha in Wille, öste upp mera kallvatten och sen så badade jag och Wille. Mys! Vi promenerade under dagen, till Västerslätt och stannade på fika hos B-I och rackarns vilket fika, jag och Jonas tryckte i oss typ hela bullfatet. Så gott, mums!

Nyårslöften? Nej, har gjort det förr, hållt dem en vecka och sen skiter man i det lika snabbt. Jag ska njuta av det nya året, vara tacksam för min älskade son, familj och vänner!
Karma! Det ska jag jobba för starkare detta år. Inget löfte bara vilja.

Idag? Bara mysa, plocka lite och nja inte så mkt mera. Kanske lite Til Death om Wille slutar gnälla. Han är inte ledsen eller arg. Bara gnäller!

Adios!
P&K
Jezzi

2 kommentarer:

  1. vi hade det ganska bra. så roligt som det kan bli när alla andra dricker och man själv är nykter och tar hand om sin älskade bebis. jag och linnéa hade det mysigt iaf :)

    vi gick och la oss kring ett. fast vi somnade inte då. men iaf. mys pys.

    haha känner igen det där med badet. det är ju alltid roligare och mysigare och bebben är med och badar eller så. hehe. men ´10 min är baskemig mycket i den tid man räknar nuförtiden. hehe

    ja! blir ju jättekul med avtryck. lättare om vi är två! :)

    SvaraRadera
  2. Va skönt med badbubbel istället för skumpabubbel på Nyår. Det är ju det man ska satsa på god damn it! Som vanligt satsar man för mycket. Nästa år ska jag ta samma gamla klänning och beställa hem färdigmat så ingen behöver stå i köket!

    Vad fin Ville var på Julafton, med finkläder och allt! Sötaste :D

    SvaraRadera

Meddelande, kan du lämna här!