torsdag 30 september 2010

William Hans Åke Max Nilsson Glader



Kärt barn har många namn,

Våran underbaraste William kom äntligen ut till världen,

Onsdag den 22/9

Kl. 22.55

3620 g
51 cm





Min underbara, älskade, fina och vackra pojke. Jag tittar, pussar och myser med honom hela dagarna. Han är så snäll och glad. Aldrig hade jag kunnat gissa hur känslan är, hur den består och hur från en dag till den andra är William det enda som betyder något. Han är mitt liv och han betyder allt.

Vi får se hur mycket jag hinner blogga, jag ska försöka men det kan nog gå lite tid mellan gångerna. Tack för alla gratulationer!

Puss & Kram

Jezzi



5 kommentarer:

  1. Vad glad jag är från eran skull! Visst är det underbart med bebismys! *älska* Jag kan ju säga att man har ju inte så mycket tid över till att blogga numera ;) Kram från mej och Millie /Sanna

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis grattis!! åh vad kul och vad söt han är! nästan precis lika stor som våran linnea var han också. jag hoppas verkligen att du hinner blogga lite. jag är ju jätteintresserad av hur allting har gått! fast du kan gärna hojta och höra av dig om och när du vill träffas :)
    kram och lycka till med allting. och ha många mysstunder med lilleman nu!

    SvaraRadera
  3. Åhh, mys. Bebistiden är UNDERBAR! Njut och rå om varandra!
    Puss & Kram / Malin & Ronja :)

    SvaraRadera
  4. Nej så sant Sanna, tiden räcker som inte till det! :) det är underbart med de små liven, på något sätt blir man som äntligen komplett som människa! :) Hoppas du blev nöjd med frysen, den e ju inte världsstor men lite rymmer du allafall! :) Krama lilla millie! Kram/Jezzica & William

    SvaraRadera
  5. Oh, ett septemberbarn o två dagar efter mig :) Vilken pudding! Grattulerar! :)

    SvaraRadera

Meddelande, kan du lämna här!