tisdag 18 oktober 2011

vilken dag, eller ja start på dagen...

I natt, no comments.! Alla i familjen gjorde allt utom och sova. Alla var oroliga lr övertrötta. Man här lust och gå i ide när man ser ut i fönstret. Suck, ids inte gå till öf idag. Har kokat en sats med klappgröt den blev gudomligt god. Jätte nöjd. ! Wille är i en trotsperiod, han har ett sjuhelsikes humör & temperament. Lyfts han inte upp på begäran vilket jag inte orkar han är för tung och jag får sammandragningar direkt när jag lyfter tungt. I vilket fall om han inte får som han vill lr hur han vill blir han galen, skriker, grinar, vrålar, slår i väggar, dörrar, kastar sig på golvet med krokodiltårarna! Det är ledsamt, stressande och mammahjärtat går sönder. Han här fått som han vill för mycket. Nåja nu börjar uppfostran på största allvar. Laban blir stor kille. Nä nu ska jag fika lite medans w vilar en stund. Jag har förresten fått för mig att jag vill läsa spanska på nytt. Undra om jag skulle hinna med det? P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Meddelande, kan du lämna här!