tisdag 6 september 2011

Sickness...

Jag är förkyld och hur trött som helst. Förkylning+gravid= mindre bra balans.
Wille är varm, lite feber den går upp vilket känns mindre bra. Han är mest trött så han ligger och vilar nu igen, efter varit uppe typ 30 min och fick i sig lite vatten, macka och välling. Det känns verkligen i mammahjärtat när man märker att dem är påverkad. Han är oftast lika glad och lekfull när han är sjuk men nu märks det att han inte är kry. Mammas laban.

Så vi ska kurera oss, inne och mysa.

P&¨K

1 kommentar:

  1. Hur mår ni?! Hoppas ni är på bättringsvägen snart. Inte kul för er alls att vara sjuka. Undrar om det var Millie som kom förbi med lite dagisbaciller? :/ Man vet ju aldrig! Tråkigt att ni inte kunde komma tyckte vi allihopa. De är minst lika nyfikna på Willes framsteg och det hade varit kul för Timmy med en killkompis, hihi. Men krya på er så får vi styra upp nåt snart eller ses på ÖF i Vännäs

    Så mysigt det såg ut för Wille med badet med pappa :) Så tråkigt att vi inte har badkar. Det hade varit mysigt och bra när man har småbarn.

    Jag hinner ju inte ens lägga upp nå bilder nu när jag jobbar. Blir nattjobb i helgen och då blire tid för blogg och mig själv, hehe

    *krya-på-er-kramen

    SvaraRadera

Meddelande, kan du lämna här!