lördag 16 april 2011

ResFEBER??

I natt hade Wille hög feber, tempade honom kring 1-tiden då jag kände att hans fötter var glödheta och alldeles varm i övrigt på kroppen. Usch, panikkänsla. Feber, hög dessutom på liten krabat gör mig så rädd. Han sov ca 15 min i timmen och vaknade, vred sig runt runt och grinade. Man kunde höra i hans röst och andetag hur tröttsamt detta var för honom. Fick i honom två flaskor med välling och gav honom en alvedon. Lååång natt med oro i kroppen hela tiden. Imorse klev jag upp 6 med honom och tempen hade gått ned till 37 vilket är awesome! Hoppas det håller i sig och att den inte kommer tillbaka. Vi åker hem idag när jag får avbyte på jobbet.

Så Hej då Hemavan och Välkommen Umeå! :P

P&K
Jezzi

1 kommentar:

  1. 7 månader, jisses alltså, det var ju år och dagar sedan jag såg honom! Dags att träffas när ni kommer hem :D Snart är det Willes tur att fylla 1 år. Känns overkligt att det går så snabbt!

    Stackarn med feber. Jag förstår precis hur du känner. Har själv en sjukling med feber här hemma så man får inte mycket sömn själv så jag tror jag lägger mej nu redan kl tio en lördag!? Det är livet som mamma det, haha.

    SvaraRadera

Meddelande, kan du lämna här!