tisdag 19 april 2011

Ett axplock från tiden i Hemavan..

Little cool guy på väg mot fjällen

En trött mamma

Röda kinder växte snabbt fram av all frisk luft

Och trött Wille

Mysa, det bästa!

Jonas drog ett tungt lass eller två! ;)

Skidåkning hann vi med

Med hjärtat sovandes i pulkan

Hurtigbullen, haha

Darling

Det vackra

Mila & Olivia följde med oss

Wille lärde sig öppna lådor och dra ut alla underkläder, nöjdast utav dem alla!

On our way home, han ser så nöjd ut min guldklimp!

Glad och snäll hela vägen!

Love love love!

Det var lite av tiden där uppe!

P&K
Jezzi

2 kommentarer:

  1. han ser ut att ha blivit så stor!

    Linnéa har ju baskemig lärt sig att krypa och allt sånt medan ni varit borta. ni har varit borta länge!

    SvaraRadera
  2. Åh nej tandsprickning, vad jobbigt för Wille stackarn :/ E ju som jobbigast med de första tänderna. Då hade Millie feber också. Sen märkte jag knappt av de andra, det var bara någon tand som hon fick lite feber av igen. Hoppas tanden kikar fram snart, e ju så jobbigt när de e kinkiga i maten för då blir de ju allmänt gnälliga i övrigt när de inte är helt mätta :/

    Åh vad kul med bilder! Vad härligt med en skidtur. Måste varit år och dagar sedan jag stog på ett par skidor. Jisses! Goklumpen Wille ser ju bara nöjd ut jämt. Han verkar då bara vara glad och busig, enligt bilderna allafall, haha. Gokillen! *mys

    Jag har ju helt glömt bort att svara på ditt mess! Förlåt! Jag har ju en Antilop från Ikea som jag använder flitigt. Dessutom har jag två hokuspokus stolar begagnade som inte är särskilt läckra. Den ena är vit och helt nerklottrad och jag har tänkt ge mej på den någon gång och försöka få bort det, om det nu går ? Jag har köpt nya pinnar och gummiploppar till den vita, men sitsen skulle behöva bytas ut eller det kanske bara behövs bytas själva vaxduken. Jag har en bit vaxduk övers liggandes. Har bara aldrig orkat ta mej för det. Så jag hade tänkt lägga ut båda billigt på blocket om jag inte orkar fixar dom, och det verkar bli så

    Den bruna är av en äldre hokuspokusmodell, den ser ju bättre ut själva stolen men dynan måste bytas ut innan man sätter en unge i den! (tycker den luktar mögel) (har säkert stått i nåns lada eller garage en lång tid) Dessutom behöver pinnen och plopparna bytas ut men jag vet inte och har inte kollat upp vart man köper reservdelar till de äldre modellerna

    Så ja du gör ju som du vill, om du vill köpa någon av mej, jag kan ju skicka bild på din mail, eller om du vill komma och kolla på dom om du/ni har vägarna förbi?

    Jag hade tänkt lägga ut den bruna för 200 kr och den vita för 300 kr på Blocket annars.

    Om det är så att du inte är intresserad så ska ju mamma och pappa till ikea nu på fredagen (läs imorrn) så kan jag ju be dem köpa hem en antilop stol annars?

    Hör av dej så jag vet. Kram!

    SvaraRadera

Meddelande, kan du lämna här!