onsdag 23 februari 2011

Jorå så att...

Jag jobbar på i vanlig takt. Fullt upp med jobb, lilleman och make. En fin balansgång att dansa på.
Det närmar sig för Hemavan och mera jobb. Bra med uppvärmning på Scandic.

Mammas lill!


Bushumör tidigt på morgonkvisten!

Fick min juklapp av vackraste Jenny, klippa håret och det blev så bra jag e nöjdare än nöjdast. En decimeter landade på golvet, awesome och nästa gång blir det kortare. Har hittat min frisör nu, han heter Andreas och är guld! Har en ny favorit serie, The walking dead och det är över en månad sen jag slutade med godis/slisk och inte har jag tjyvätit ngt ens. Bra karaktär? Njoo vill nog ge mig lite cred allafall. :D Fast på lördag får både jag och puma synda, vi firar min födelsedag och ett litet bye bye party också.

Ha de!

P&K

Jezzi

3 kommentarer:

  1. men du är ju helt jäkla sjukt duktig! jag skulle inte ens klara en dag utan något snask.
    jag måste tävla med någon för att kunna klara det. eller slå vad om pengar. jag gillar pengar. :)

    vad synd att ni inte kunde träffa oss imorn. det hade ju varit jättekul. vilken dag kan du då? någon alls? vi saknar er!!

    SvaraRadera
  2. vi hinner nog komma in och fira dig imorn! :)

    SvaraRadera
  3. Jiiiiises vad jag missat! Jag har ju fan inget liv längre när jag börjat jobba. Grattis grattis i efterskott! Hipp hipp hurra! Typiskt att jag inte visste det för då hade jag kommit och vräkt i mig halva tårtan! hehe.

    Skulle önska att jag också hittade en favvofrisör för jag är hos olika varje gång :( Känns inte bra. Funderar faktiskt på att klippa av mej håret. Är lite nervös men jag har alltid varit nyfiken på hur det skulle se ut så jag tror jag ska våga den här gången. Jag får göra hårförlänging om det ser för taskigt ut.

    Walking dead? Fy fan vad hemskt. Att du vågar se det....att nån vågar se det? Jag klickar bort så fort det blir reklamen till och med. Näe inge läskigheter för mej som är tillräckligt mörkrädd endå

    SvaraRadera

Meddelande, kan du lämna här!