tisdag 8 februari 2011

Fokus...

Sluta lägga ned så mycket tid på vardagligt skit, facebook är borta, bloggen skyddad och snart åker vi till fjälls. Det blir skönt med en paus från Umeå, jag har känt mig rätt less på alla som snokar och lirkar i ens liv. Varför inte höra av sig istället och fråga? Nja, kanske är det stolthet eller bara att vara feg.

Hur som, nu när jag börjar jobba nästa vecka. Ja, det ger mig ångest. Men som min vän Zandra sade-Det ska börja någongång och varför inte nu. Sen är man ju inte stenrik, pengarna behövs liksom och jag vill kunna ge Wille det han vill ha och det jag tycker han ska ha utan att måsta fundera i flera veckor. Plus att jag behöver arbetsstimulans. Alla gäster, kollegor, använda hjärnan och bara få sakna Wille. Komma hem och svepa om honom och pappa Jonas får egentid. Bygga upp hans och Willes eget förtroende. Det är viktigt.

Idag ska nog bara ta det lugnt. Min fina Jenny var här igår och hjälpte mig med att hänga upp gardiner, jag fick även 3 st ittala ljuslyktor, såååå fina och det är helt klart det finste som lyser nu! Hon är en pärla min Jenny! Och vi lunchade, surrade och hon fick bebsismysa med Wille.

Ha en bra dag!

Adios!
P&K
Jezzi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Meddelande, kan du lämna här!