tisdag 18 januari 2011

Våran bonusdag!

Idag åker vi till badhuset med Zandra och Linnéa! Jag fick en gratis sim/träningsvecka och även värva med en kompis, så detta blev ju perfekt. Får Wille och Linnéa bada i plupplandet, tror att vattnet är varmare där än Bjurholm också. :) I plupplandet alltså, tror inte vi tar stora bassängen eller ja vi får väl se vad våra små trollisar gillar.

Ikväll ska jag på helkroppsmassage på Iksu Spa, så nice och jag längtar!

Blir en kanon dag detta!

Ha en bra dag allihopa!

P&K
Jezzi

1 kommentar:

  1. Va det bra på simhallen? Jag läste på deras hemsida att vattnet i pluppbassängen är 32 grader! E ju bara att lägga sig raklång själv så fryser man inte, hehe. Brukar fan frysa så jag skallrar tänder till slut om jag hoppar i stora bassängen, men jag ska endå dit med Millie för att se hur det känns. E ju lite halvlångt till Bjurholm, och älgrikt dessutom! Huga!Men det som är bra med Bjurholm e ju alla deras leksaker i vattnet. Millie diggar ju att sitta i den där grodan. Vet inte om det finns så mycket sånt på Umeås simhall? Nåja, ska kolla läget där också, men jag va ju så osmart så jag kastade min rabattkupong! :(

    Njut av kroppsmassagen! Det är du värd! *avis

    SvaraRadera

Meddelande, kan du lämna här!