söndag 30 januari 2011

Söndag

Vilken natt, William vakna många gånger och Jonas var vaken tills imorse typ. Han kom in till rummet och pratade lika många gånger. Nåja vi tog oss upp till strax efter sju, inte så körd i kroppen som jag tänkte att jag skulle vara efter denna natt. Man är van numera att väckas ett flertal gånger under sömnen. Bara morgonen flyter något så bra är det inga problem. Vi har lekt, myst och ätit. Jag och Wille! Testade ananas i min smoothie imorse, men nej ingen hit. Har ni några bra tips på recept, please share!! :P

Loppis idag på Nolia, sugen på att åka dit fast på lördag är det ju barnloppis kanske bättre och spara sig tills dess. Zandra, ska du haka på då kanske? :)

Ska klä på Wille och gå ut på promenad, har ja tur kanske Mimmi har tid att följa med. Men ut i luften vill jag.

Annars händer inget speciellt idag. Tråksöndag som vanligt. Blir att laga till en lasagne idag.

Have a nice day!

Adios!

P&K
Jezzi

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att kunna gå längs älven, här är det inga bra promenadvägar för det är så mycket backar överallt så jag får gå fram och tillbaks på gården istället. Måste se roligt ut?

    Jasså det var loppis i helgen också? Jag ska dit på lördag när det är barnloppisen så det tycker jag du också ska! se till att va där just när de öppnar eller en bit innan annars missar man lätt mycket kul om man kommer sent. Kram!

    SvaraRadera
  2. låter kul! var är loppisen då?

    SvaraRadera

Meddelande, kan du lämna här!