söndag 23 januari 2011

miljader med body´s senare....

Wille har börjat kräkas mycket mera nu man hinner inte mera än ta på honom en body så blir den nedspydd och blöt. Dreggellappar-JA TACK! Nej...vi har ingen tvättmaskin. Vi är stammisar i tvättstugan ute på gården. Får testa och mata honom oftare och mindre i mängd. Ska ringa till Bvc imorgon, får dem mäta och väga honom samt se efter hur han ligger i kurvan. Och höra vad dem tycker om kräkningarna.

Lilla Wille mammas troll!

Jonas idag - Jag höre att Wille sa mamma igår!
Jag- Jag veeeeet! Pappa kommer sen, haha!
(Han gör något ljud så det låter som han säger mam-maaaa! :D)

Nu middag hos Marike och Christer igen. Jag hann inte äta ngt igår när han var så grinig!

P&K
Jezzi

3 kommentarer:

  1. du ska inte göra som jag då, och köpa dreggellappar av min syster?

    kolla hennes blogg får du se?

    SvaraRadera
  2. hon sitter ju i baby-sittern också såklart men hon vill helst sitta upp ordentligt. så hokus-pokus stolen eller bumbo'n är hennes grej.

    SvaraRadera
  3. Trodde det inte fanns nån som spydde så mycket som Millie. Hade samma problem, bytte bodys som en tok! Själv var man också nerspydd så det blev ju dubbelt med tvätt när man själv alltid behövde byta tröja. Jag trodde det var för att hon fick ersättning som hon spydde mer än andra? Men jag vet inte, har bara läst att vissa bebisar spyr mer än andra på grund av någon grej som inte riktigt mognat i halsen, men då borde de ju spy hela tiden från början liksom tycker jag, men det kanske är kring en viss period nu när jag tänker efter, för ett tag hade man ju jämt på henne haklappar. Det blev inte bättre förrän jag började ge henne riktig mat

    SvaraRadera

Meddelande, kan du lämna här!